09 01 13

God morgon!

Hade världens planer på idag. Skulle till stallet, rida, sola, ut och gå + styrketräna, laga mat osv.. Men alltid när jag planerar mina dagar väl så får jag hoppa in och jobba. Klagar visserligen inte! Men det är bara så typiskt, haha.. 

Så, idag väntar mig en hel dag på MoGård. Och imorgon med. Och helkväll på fredag. Ska bli lite skönt. Skönt att få jobba lite så man får lite lön i Februari - trots att jag är bortrest i knappt en vecka denna månad + några dagar in på nästa månad. Bara 16 (17) dagar kvar tills vi åker. Ska bli så himla sköööönt!!!

Nu ska jag mysa ner mig i soffan, glo på tv en stund, kanske power-nap'a en snabbis sen dra och tanka och sen åka och jobba.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0