Müsli by me

 
Igår var jag ledig så passade på att göra massa nyttigheter. Städade källaren ihop med mamma, var i stallet och red ut en sväng med syrran i det härliga vädret, rostade egen müsli med nötter och torkad frukt i, städade ur skafferi och kylskåp och till sist lagade tacos på kvällen.
 
Idag börjar jag jobba först kl 14, så ska köra upp Sejla till en kompis så länge. Sen vet jag inte vad jag ska göra, är lite halvsjuk som jag varit i en månad! och det verkar bli värre nu. Börjar nu få lite ont i halsen också. Skulle på sätt och vis vara skönt att bli sjuk så att jag efter det kunde få bli helt frisk!! Är trött på att gå och känna mig halvkrasslig.. 



 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0