Hejdå H&M...

Går rakt på sak. Jag har sagt upp mig från H&M då jag fått ett annat jobb. Med blandade känslor ska jag imorgon jobba mina sista timmar i underbara Ingelsta-butiken, 498. Eller just nu känns det bara tungt och tråkigt att lämna mina helt underbara kollegor... Mina helt underbara vänner. Kan inte fatta att jag inte kommer träffa dem dag ut och dag in...  Jag har helt enkelt inte fattat att det väntar mig nya utmaningar redan på måndag. 
 
Hela den här veckan har varit tråkig och tung, men är otroligt glad att jag fått chansen att arbeta och utvecklas på H&M och att jag lärt känna alla fina människor genom åren. Och speciellt det senaste halvåret. 
498-gänget, min andra familj. ❤
 
 
Fick en jätte fin lykta av mina godingar ihop med lyckoönskningar inför nya jobbet.  Världens bästa kollegor. Tack!
 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0