00041

Idag har min kära pojkvän och jag varit på (hus-)visning (för hundrasjuttioelfte gången), men idag kändes det riktigt bra!! Så nu håller jag bara tummarna. Till råga på denna spänning och pirriga mage spenderades eftermiddagen på jobbet. Älskade jobb. Älskade kollegor. Haft en så'n jävla bra dag rent ut sagt! 


Hemkommen, nyduschad, ivrig på framtiden.  Ska snart gå och vispa ihop lite mjukglass tills Theo kommer hem! Vi ska testa Arlas nya "att-göra-själv-mjukglass". Ska bli spännande att se hur det blir!! 

ÅH, är så glad idag. Idag är en bra dag!


Kommentarer
rebecca

Vad glad jag blir för din skull! Låter superkul! Min dag har sprungit iväg så har inte hört av mig som jag sa att jag skulle göra... Dessa lediga dagar är alldeless för få. Men vi får hitta på något någon dag snart <3

2013-06-05 @ 16:59:09
URL: http://smilesunshiine.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0