NOLLAN

Noll grader kallt idag. Antar att det var minusgrader inatt. Tur att Theo hjälpte mig fixa med glykol i kylaren igår annars hade man väl fått köpt en ny sådan (igen). 

Idag är det fredag och jag hade planer på att gå upp klockan 8.00 för att dra hem och hinna fixa med allt, men sen drömde jag sådär stört så man drömmer att man går upp fast man inte gör det. Så tror man att man är uppe och vaken. Tills man vaknar.. 
Men sov bara knappt en timma längre. Men sen när man kom ut till bilen så hade kylarvattnet sjunkit undan så fick gå in i Theos garage och blanda lite mer och fylla på. 

Hemma nu och skulle laga mat men hade inte allt hemma så måste ner till Blacka igen, som jag just passerade, och handla. Så jag kan förbereda maten. SEN kuta till stallet och hoppa upp på hästen. SEN jobba i City till stängning. SEN hem och sätta ihop Sejlas garderob med mamma och sist men inte minst blir det nog bio ikväll med Theo om allt går bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0