Grey Day

Vaknade upp imorse och hade helst bara velat ligga kvar i sängen hela dagen typ. Eller på soffan. Med mitt mysiga sällskap. Samtidigt som jag vet att jag både borde och måste göra en massa saker idag.. Städa, rida, träna, fixa Sejlas rum etc.. Känns som jag sedan ca 13.30 har styrt hela tiden men kommer ingen var't... 

Hur som helst, i fredags jobbade jag på clubfrukosten i city på morgonen. Började kl 6.00. Jobbade där några timmar innan jag drog vidare till H&M Ingelsta för att fortsätta knega ihop en heldag. Kul! Så nu har jag också fått lite tider där ute. Efter allt jobb drog jag ut till Finspång, till Marina som fyllde år. Firade och åt gott. Iväg, hem till Vånga där vi (alla nära och kära) hade fixat med överraskningsfest åt min lille tjeja Jessica, fyllda 18 år i onsdags!

I lördags var det bröllop för Micke & Lisbeth så blev att gå upp skapligt då med för att sminka bruden och tärnorna samt Emelie. Kyrkan och sedan bröllopsfest i Klippan.
Söndag och äntligen fick jag ligga i sängen och dra mig med Theo hela förmiddagen. Väl behövligt. På eftermiddagen drog vi på buggkurs som vi nu alltså har börjat på. ÄNTLIGEN ska man få lära sig dansa. På riktigt.

 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0