Who's gonna make my decisions? I can't make them on my own

Hopp.. Nu var det ett tag sedan igen. Man glömmer bort lite.. Eller hinner inte...
I Lördags var det i alla fall den årliga Minneskonsterten för Bob Marley här i trakterna. Jag var dock inte nere vad konserten i år. Fy skam men det var skitväder till och från. Regn - sol - regn - regn - sol - regn... - uppehåll. Till sist. Men då var konserten redan slut. Och som vanligt stod brorsan och jag för förkrök och efterkrök så att säga. Var väl helt okej roligt tills jag gick och la mig för att BARA vila 5 min.... Och vaknade när festen var slut och så gott som alla dragit! haha. Faaaan alltså... Aja, det var kul så länge det varade.  

Softaste veckan nu: igår stod vi och köade för studentband och efter det blev det hemfärd. Hem till Theo en sväng med honom och Freddan. Sov igen några timmar från helgen. Sedan drog jag hem och var barnvakt. Emelie kom hit. Tv-häng.

Idag hade vi ingen handelslektion så åkte bara in till skolan för en lektion á la 60 min.... Sen drog jag en sväng till mormor. Bästa mormor. Fick lite käk innan jag drog till Finspång för något ärende. Hem igen och nu sitter jag här.. Städar lite mellan varven. Drar kanske till Norsholm snart.. Då ska Theo få byta mina däck. Slipper man göra det själv!

Bilder från helgen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0