Snart i mål

Nu är det inte så långt kvar i skolan. Idag är det tisdag och jag har slagit mig fri från allt vad det gäller religionsarbete. Ska bara hem och slipa till en sista psykologiuppgift så är man finito med det också. Knåpa ihop några teoretiska APU-uppgifter från förra året som min lärare hade haft bort...(.....). Och imorgon har jag min sista praktik på H&M och jag ska bjussa på något gått, kanske smörgåstårta och jag väntar mig också mitt totala betyg över två år. På torsdg har jag ett skitstort prov i naturkunskap som kommer bli tufft men ska göra vad jag kan. Fredag är jag ledig från skolan. Då är det BAL. På måndag gör jag mitt sista här i skolan. En redovisning i handel, som jag förvisso inte har börjat med ännu men ska göra det. Snart.

Fan. Blev trött var av att skriva och läsa det där själv...

Nu ska jag snart sticka och käka innan det är fullt ös denna dag. Ska stick gärnet till jobbet med start 12.30, sticka ifrån stax innan 15 - tandläkaren och fixa en grej som pajat, tillbaka till jobbet fram till kl 16 för att sedan avgå och sticka hem. Hem och plugga. Slänga ihop ett par smörgåstårtor och sticka vidare till Finspång. In på Pär & Peo för att sola en kvart eller något sen gasa hem till Marina och slutföra dagens plugg. ÖNSKA MIG LYCKA TILL


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0