Saknade vänner

En del har man för alltid. En del blir man osams med och förlorar helt. En del tappar man bara kontakten med fast man egentligen inte vill. Har flera sådana vänner som jag egentligen trivs så jäkla bra med men aldrig träffar. Hur blir det om man skulle ses nu? Har man "växt ifrån" varandra eller är det som om man sågs igår? Antar i alla fall att man håller på att bli vuxen och har massa vuxen-saker att göra och därmed inte har tid att spendera dagarna med alla vänner som man gjorde förr...

Kom i alla fall att tänka på det när jag dels såg på Facebook att en av mina vänner nu fått sitt väntade barn. När sågs vi ens sist liksom? Saknade tjej. Hittade nu också en gammal bild på Albin vilket resulterade i att jag bestämde mig för att skriva ett egentligen värdelöst inlägg... Saknade Albin. Fan, förra våren/sommaren gjorde Theo-&-Albin mina dagar när som, hur som. Alltid spontana saker på gång..

Men man växer väl upp... Antar jag.

 



Kommentarer
Emmi

Jag saknar dig!

2012-05-18 @ 12:10:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0