Let me love you, let me be around

Igår var jag som sagt på Anders och Kickas bröllop. Jättefint! Serverade ju där igår sen och det gick skitbra och var jättekul. Blev såklart en sen natt ute på vischan men kom till sist  i säng vid halv fyra-tiden imorse. Upp vid 12 cirka och hem och upp för att fira pappa som fyller 45 år idag. GRATTIS PAPPA. Haft kalas och firande här hemma hela dagen. Emelie och jag damp just ner i soffan här hemma i källaren helt slut efter gårdagen- och dagens bravader.
Imorgon är det skola igen... Var ett tag sedan sist.. Kommer förmodligen vara helt färdig efter det imorgon haha. Lång dag ju. Sen ska jag hem till Priscila efter skolan och testa min balklänning. Håller tummarna att den blir superbra!

Gårdagens outfit på bröllopet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0