Kick it

Sitter i skolan och försöker knåpa ihop mitt sista arbete (utöver APU-uppgifterna). Redovisning på måndag. Tror det måste bli en sväng till Marina & Fredrik innan helgens slut så jag kan få lite hjälp och push. Ska snart sticka ner till stan. Ska till Nora och göra mina naglar fina!

Uppdaterar med bild sen om jag hinner, har massa på schemat!

  • Fixa naglarna
  • Gå på modevisning på Trädgår'n
  • Plocka Emelies & Fredriks bryn
  • Slinga håret
  • Fortsätta med projektet och APU-uppgifterna
  • Få fotbehandling inkluderar massage


Kommentarer
jussan

jag vill också ha en syrra som tycker om fötter... och som säger att jag har små bröst..:*

2012-06-01 @ 12:12:29
Jenny

hahahaha vafaaan... man får väga upp för- och nackdelar!!

2012-06-08 @ 17:22:54
URL: http://jennyycarlsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0