Is it real or is it just a game?

HÄRLIGA LÅNGHELG

Halva har redan gått och jag vet inte ens vad jag gjort? ... Ingenting? Men ganska skönt faktiskt. Idag ska jag städa i ordning här hemma i mina rum sen ska jag ut och motionera som fan. Ska skaffa tillbaka lite röv och göra av med lite annan hud och diverse underlag som kommit till. Ska bli lite fit igen. Snart... 

Ikväll har jag väl inga direkta planer men imorgon ska jag i alla fall ner till Anders och Kicka som gifter sig! Ska dessutom hjälpa till att servera under själva bröllopsfesten.
Ska bli skiiiiitkul!

P.S 1.0
Ska också försöka se till att klippa till håret lite halvskapligt idag med. Yes.
P.S 1.1
Saknar min keps också. Som Theo snott. Och inte vill ge tillbaka för han tycket jag är så jävla ful i den. Thank you for being you.......


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0