I wonder if i ever cross your mind

IDAG HAR JAG HAFT EN SKITDAG.

Började med att jag tappade en glasflaska chillisås på golvet imorse = glassplitter och chillisås i hela köket, hittade inte min hemnyckel, mina skor var glömda i Emelies bil osv... Kom till skolan. Gick inte bra. Hade inte med mig mitt kompletta tal = får igen mer chans (tråkigt!!), hade två prov varav inget av dem gick särskilt bra...

Fick åka buss hem(!!) men gick av i Klinga, det var för varmt och jävligt. Kim och Emelie kom så skulle vi köpa glass men glassmaskinen var trasig så fick dra till ICA Maxi/Lindahls, dvs bästa glassen. Gott. Något bra. Drog hem till Emelie och fick mig lite sallad. Softar i solen en stund nu så ska jag och Empalie dra hem och grilla lite med familjen!

Hoppas på en bättre dag imorgon. Hej



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0