Äntligen!!

FREDAG

Har ärligt talat jobbar röven av mig i skolan idag. Har lagt nästan all min energi på årsredovisning för SlipNot UF och faktiskt fått den färdigställd och redo att bedömas. Så den ska bort och lämnas i Annikkis fack om sisådär 2 min! Så jävla skönt. Nu är det ur världen. Och fick tillbaka uppsatsen/rapporten för småföretagande/projektarbete igår också. Inte högsta betyg där tyvärr men fan så skönt att det är klart. Börjar någonstans se ljuset bakom alla högar med saker att göra vad det gäller skolan...

Skulle egentligen kunna gå hem nu men ska ta mig i kragen och plugga lite inför nästa veckas prov för vet att jag inte kommer få mycket gjort över helgen. Ska dessutom jobba på H&M imorgon och söndag. GO GO!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0