Pointless weekend

Okej....................

Lördagen (igår) blev inte alls så rolig som jag hade förväntat mig. Hade det trevligt igår i stan med Kim, Jeppe K, Rasmus och den nya vännen Pontus. Och Emelie förstås. Blev krök i hennes lägenhet sen en sväng till Grand Hotel med grabbarna. Det var trevligt! Sen var det dags för hemfärd. Och allt vad det innebar. 

Kändes konstigt imorse när jag vaknade. Fattades någonting. En vän. Så efter att Fredrik hämtat sin laddare så skickade jag sms till Empan att hämta mig. Fika & pratdags. Ute. I Mårn. Som förr. Så gjorde lite varm o'boy att ta med sen kom hon och  trög som hon är så ska hon givetvis BADA I SJÖN i syfte om att vinna över sin styvpappa Tommy. Vinnaren = den som badar först på året.

Nej, kort sagt var det här den mest meningslösa helgen för mig på länge. Inget i livets pussel hamnade på plats så allt var ganska ovärt!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0