Fredag + skolhäng

Bild från förra lördagen i Horken.
Veckan har varit lite konstig, men kan inte sätta fingret på vad som gjort den så..
I onsdags hade vi UF-mässa i Linköping Konsert & Kongress och det gick väl inte alls som vi hade tänkt. Utöver att t ex försäljningen gick skit så blev även montern helt åt helvete. Har i alla fall runt 20 stycken mattor kvar till försäljning om någon är sugen? Haha..
Igår följde jag med Sara till Linköping där hon skulle opereras. Var lite läskigt men allt gick väl bra ändå!

Softar i skolan. Kan inte göra så mycket. Har UF-tid men material ligger i Jossans skåp och hon har dragit till Norge över helgen. Snart lunchdags och skolan bjussar på kalopps idag. Gott då. Skolans skitmat. Får väl bli nudlar eller något sånt i caféterian för någon måste jag ha i magen innan det är dags att gå hem för ska slita några jobbtimmar på jobbet från halv tre till stängning. Sen hämtar Empan mig och vi två åker nog hem till mig för dusch och käk kan jag gissa. Sen kanske det blir softination eller häng med Vångisarna? Hämta Theo i Finspång ikväll/inatt.


Nu längtar jag efter min Emelie!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0