BLOND

Hittade ett gammalt minneskort till min dubbelgamla telefon... Satte i det i datorn och fick mig en del goda skratt men blev också lite ledsen att jag var tusen gånger snyggare förut!! Beslutade mig efter ca 10 minuters granskande att jag kommer att slinga mitt hår tidigare i år än jag egentligen beräknat. Hade inte tänkt göra det förrän precis innan balen/studenten men fan alltså.. Blir nog en omgång slingning redan ikväll! Kolla själva så fattar ni nog också  att jag hellre slingar håret lite och blir ljusare än jag är nu. Visst, det är skitskönt att slippa hålla i med färg och utväxt och bla bla...
Men nu fick jag en kick så kör på det! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0