Let me know

Har lite svårt att hinna med det här med bloggandet nu... Eller har lite svårt att prioritera det i alla fall hehe. Var ledig igår och idag så lilla Elsa tog tillfället i akt och kom hit igår och sov kvar tills idag. Så igår kväll rensade vi min garderob och sen unnade vi oss lite filmmys, smörpoppisar, coca-cola och lite godis i sällskap med Theo. Bägge i mitt sällskap somnade tidigt så fick kolla på den tecknade filmen själv.. Haha. 
 
Idag gick vi upp, käkade frukost och drog vidare till stallet för att rida ut en sväng på min gullegris (häst). Svettiga av +21º och stekande sol drog vi ner till Mårn och badade lite. Drog med syrran också. Sen hem och laga käk och spela lite spel - och hoppsan så var mina enda lediga dagar på 8 dagar i sträck nu förbi. Nu blir det som sagt att jobba järnet framöver. Till nästa helg. Om allting går som planerat så är det Örsåsa som gället då. Top Cats. Great!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0