Jag vet vem jag är när jag är hos dig

Studenten är tagen och här står man. Inte fullt arbetslös, som många andra. Jävligt skönt. Är ju kvar på H&M tills vidare. Inte heltid men vafan... Ett jobb i alla fall! 

Finns väl en massa bilder från studenten men orkar faktiskt inte ladda upp några nu... Finns dock några bilder på kussen Saras blogg (ssarajenniifer.blogspot.com) från mitt firande. Har väl egentligen inte fattat att jag gått ut skolan.. Känns som man ska tillbaka dit i augusti...  Men sanningen kommer väl snart ifatt mig antar jag.


Idag är det måndag v 25, farmor fyller år och jag är ledig denna vecka och dessutom avklarad med dagens promenad. Gött!! Så idag ska jag rensa min gamla stationära dator, spara lite bilder, filmer etc innan det är dags att säga byebye till den. Ska göra lite plats i mitt rum för ska snart in med en ny säng!! Fan så skönt det ska bli.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0