Snart 1 veckas semester!

Här hinner jag visst inte kika in allt för ofta nu! Jobbar väl mer eller mindre jämt och har sedan fullt upp att hinna när jag väl är hemma.. Så just nu håller jag på att packa inför GOTLAND 2012 (v.29!!!). Ska åka med några kära vänner samtidigt som familjen åker ner, så tar vi varsin stuga. Ska bli så himla mysigt! Sist jag var på Gotland var för två år sedan. Det är dock inte så mycket glada minnen för mig. I början av veckan var det väl gött och härligt, men slutade inte så värst bra.. Nytt försök i år!



Kommentarer
becca

Har också semester nästa vecka!! Alex och jag ska göra något men vet inte vad ännu... Kanske drar ner till Gotland med så kan vi parta lite :D

2012-07-13 @ 12:28:50
URL: http://smilesunshiine.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0