Att känna värmen från din hud

Fredagens skoldag blev mycket kort. Började som sagt dagen hos tandis sen till skolan. Kom dit - åkte hem (Emelie hade bil så passade på när skjutsen erbjöds). Åkte via Ingelsta hem för att bruncha med glass på Lindahls. Nam-nam. Gasade hem för att power-nap'a hos Empan ett tag. Senare drog syrran och jag  till IKEA för att köpa en ny tv-möbel till mitt tv-rum. Ska bli fint fint där. Men vill bara måla/tapitsera om först innan jag monterar upp den nya tv-möbeln. Känns roligare då, inte sant?
Blev också en del onödiga köp på H&M, GinaTricot (underkläder, smycken...) osv.....
Hemkommen trött och dan' blev det käk och efter det drog Emelie och jag bort till Ivar för att ta oss ett dopp i tunnan a' la 50° c!!! Fick vänta ett tag (några timmar) innan det ens var badvänligt. Så när vi ändå satt där, iklädda i bikini och morgonrock så ringde brorsan och ville ha skjuts hem från stan. Så det var bara att dra iväg (-10° c ute). Direkt.
(se bild från tidigare inlägg)

Idag är det lördag och dagens planer är oskarpa. Ska strax kila ut på en promenix i hälsans vägar. Blir ett stopp vid stallet för att styra upp det lite och ev. ta en tur på totthästen. ... -> Hem. -> Emelie (fira bror Daniel som just fyllt i veckan).



Kommentarer
Anonym

brun :p

2012-01-21 @ 15:48:10
!

brun du är

2012-01-21 @ 15:52:27
jonna

"oskarpa" "hälsans vägar". asso jag dör på dina vuxen-ord hela tiden sötis haha :D

2012-01-24 @ 22:00:52
URL: http://jjonnalilja.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0