She's a good girl

Ligger redan i sängen och vill somna. Lyssnar på John Mayer - free fallin. Vill gråta men vet inte varför. Vill jämt det när jag hör den. Bästa fina låten.

Imorgon ska jag för första gången sedan jag tog körkort åka buss till skolan. Ska bli tråkigt. Ingen "sovmorgon" och sen stå och frysa och vänta. Fast, kommer nog missa den. Som vanligt.
På tisdag ska mamma och pappa åka bort igen och vi blir själva. Hoppas Emelie kommer hit då. Annars blir jag supersjälv.


Efter gårkvällens tjejmys körde jag Emelie till Virreviktor i Vånga. Blev kvar där tills det var dags att åka hem. Fick sällskap. Lovley.
Bild från tjejisarna igår. Big love. <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0