Jag dansar men jag känner ingenting alls

Sitter på världens längsta handelslektion. Känns som den aldrig ska ta slut. 70 min kvar.... Sitter och pluggar inför provet vi har nästa vecka (tror jag). Orkar inte engagera mig. Är trött. Trött på skolan. Vill avgå.
När den här lektionen är slut sen så är det dags för manicure i tre timmar och Becca ska få ta hand om mig alla tre! Känns awsome. Ska få både manicure (behandling, filning m.m.), handmassage och sen ska hon dekorera mina naglar. SÅft.

I eftermiddag funderar jag på att unna mig en solning a' la 30 min men måste tänka över det lite och ifall tiden verkligen räcker. Vill träna också så ska ut och traska en promenix. Och det är det prio på! Dags att slimma till sig lite så kanske man kan beställa balklänningen (som förövrigt ska beställas snart då Theo ångrat sig, så vi ska gå!) med -1 cm i midjemåttet?? hhehehehe

Efter man agerat duktig och dessutom hunnit med stall och kanske kanske något plugg så ska jag unna mig (jätte...) nyttig bakpotatis med skagenröra ikväller. MUMMA.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0