Beslutet

Jag tog kebabrulle för det var sjukt länge sedan. Bara ifall någon är intresserad.

För övrigt är min första dag att åka buss till skolan imorgon sedan körkortstagandet. Vet att jag sa det häromdagen men blev ju bil då ändå, trots allt. Så imorgon gäller det! Läkarbesök 9 o' clock så blir ingen skola innan dess. Och på fredag ska jag till tandläkaren på morgonen. Fredagskväll bjuder nog på bio om inget roligare händer här ute på vischan!!

Nu dags att sova om jag inte ska försova mig som jag för övrigt är ganska bra på. Önskar det var en merit att skriva i CV:t. Försover mig ofta - men brukar hinna i tid. ??
Godnatt.


P.S
iPhone/blogg.se-appen tillåter mig inte att bifoga bild i detta skede till detta inlägg. Tråkigt nog.
D.S



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0