20120112

Torsdag.

Inatt var vår sista ensama natt hemma. Idag kommer ma & pa hem. Saknade. Men ska också bli tråkigt att Emelie ska flytta hem till sig nu. Kommer väl bli kaos att sova själv inatt igen. Men har ju redan svårt att sova så. Idag ska jag också försöka ta mig i kragen och komma iväg på årets första träning med mina saknade fotbollstjejer. Styrketräning. Kommer förmodligen vara död efter det. Kanske att det kan hjälpa mig somna ikväll. Utmattning. För innan träningen så ska jag hinna med stallet och om tiden tillåter ett möte med mina fotbollisar (innan träningen).


Jag saknar våren/sommaren och alla mina fina vänner.
Saknar allt roligt, knäppt och spontant vi gjorde.
Tältning i april. Valdemarsvik. Varamon. Mys i Grensholm.
Sätta förlåt-lapp på någons bil. Känslan att sluta jobbet om kvällarna.
Promenixer från Norsholm - Kimstad. etc.

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0