1 - Tio fakta om mig

  1. Jag hatar och har komplex för tandställnigen
    (som skulle varit borta för drygt ett år sedan)
  2. Jag har alltid haft svårt att gå upp i vikt - tills nu
  3. När jag är i form är jag ganska nöjd med men kropp, halsen och neråt
  4. Jag är glad att mitt förra förhållande tog slut
  5. Jag har världens finaste vänner: mina få, närmaste fina
  6. Jag är mer än kvällsmänniska än en morgonmänniska
  7. Jag önskar att jag hade mer tid åt träning/hästen/fotbollen men känner mig både stressad och omotiverad
  8. Jag HATAR att åka buss utan hörlurar/musik
  9. Jag har svårt att lita på folk inom kärleksrelationer, därför drar jag mig ofta ur när det ev. närmar sig något åt relationshållet. Trots detta vill jag (nog) hitta någon att lita på och känna tillit och närhet med som man gör när man hittar rätt. I guess.
  10. Jag vill och ska snart tatuera mig igen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0