1 januari 2012

Klockan har dock passerat 12-slaget så det är faktiskt den 2 januari just nu, men för att återgå till den 1 januari så kan jag börja med att säga att jag befann mig i mitt 4:e hem. Klippan. Funkade väl med lokalfest och det var trevligt men måste ändå säga att hemmafest på nyår är vad som ger mig bäst nyårsstämning! Så nästa år blir det att ge det ett försök igen. Någonstans. 

Efter en stunds mediterande med min bästa Emelie som dök på på festen 23.58 firade vi lugnt in det nya året. Ingen champange, inga nyårskyssar osv. Vi bara tog det chill. Njöt av kylan. Först. Vaknade inte upp idag och till min största besvikelse snöde det. Sämsta snön. Sov inte heller hemma vilket innebar att när jag skulle hem fick jag hoppa i pumpsen och silverklänningen sedan gårkvällen. Passade ju bra i minusgraderna och snön! Svinkallt. Blev att man åkte nästan raka vägen till Fredrik utan att passera hemma - fortfarande i pumps och silverklänning. Fortfarande kallt. Grabbarna skulle mecka lite bil. Empi hämtade mig så vi utförde några ärenden för att sedan varva ner hemma med chips och film. Bra start på året. 

Snart dags att hoppa till kojs, 10 h-pass på H&M väntar imorgon. HELL YEAH.

bild från gårdagen

bild från dagen idag


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0