What is it with you how make me akt like this?

Hallå ja,

Fixade ju rummet och är ganska helnöjd! Ska bara dit med en fet väggtext också. Och nya ljuslyktor och ev. nya gardiner. Kommer bli bäst. Mitt nästa hem kommer bli bäst, när jag fixar till det. Så det verkligen blir mitt.

På g till skolan nu med Empan & Becca på bussen. Missade första bussen imorse men gjorde visst inget för första lektionen var vist frivillig. Hade jag vetat tidigare hade jag sovit längre. Hade gått åt. Svin trött. Hade svårt att sova igår..
Om jobbet inte ringer så det blir jobb så har jag väl inget direkt planerat för denna fredagskväll men känns som det skulle kunna bli invigning av tv-rummet i form av mys och god mat med fina vänner!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0