Thank you for being you

Hallå där! Försökte blogga från mobben både igår kväll och idag men det går ju som det gör var och varannan dag. Eller lättare sagt, det går inte alls...

Tänkte i alla fall sumera helgen lite halvt kortfattat här. 

Fredagskvällen slöades bort med Empan, var lite chaufför en sväng på natta. Skulle ha börjat måla men kom aldrig igång då pappa inte hjälpt mig röja bort lister osv. Snart blev det lördag och det var skoterdags. Theo som skulle med sov hela dagen (nästan) och Fredrik var inte den sabbaste direkt. Väl iväg mötte vi upp Richard och jobbarkompis-Gurra m.fl. på isen. Theo vaknade till sist till liv och kom han med. Kan bara säga att skoter var sjukt kallt när det var en stillgrad på -15°, vilket i högre hastigheter gav dessvärre köldeffekter(!!!!). Dödskallt. Fick värma fötterna i bilarna emellan åt. Men det var kul!

Fick skynda hem som ett as. Skjutsa Sejla till mormor, ma & pa och några damer till till Klippan där de skulle vara redan vid sju. Hem fixa mig och själv för att dra på förkrök hos Peppe och sedan vidare  till Klippan vi med, som för övrigt var sjukt fullt med folk! Kvällen tog oss sedan till krogen, till Puls. Brännde massa onödiga pengar...
Söndag morgon och min kropp talade om för mig vad jag lagt massa pengar på några timmar tidigare. Men det gav sig snabbt och det blev dags för en ny skoter-dag, fast utan skoter.. Blev bil-på-is-dag istället. FUN.

BILDER FRÅN HELGEN,
orkade inte redigera dem och hålla på nu när jag ligger efter så dan't!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0