Talking loud not saying much


Fr.o.m. idag till troligtvis söndag kommer det vara KAOS på mitt lilla sovrum på ca 12(?) kvadrat. Har dataskrivbord + dator m. tillbehör, ½ av min soffa, garderob, tv-bord, säng, massa jävla filtar & kuddar, kartonger, tv-bänk + tv. Och massa annat som vanligt, kläder osv. Inte lätt!! 

Men är i alla fall igång nu så imorgon blir det att måla första omgången i tv-rummet sen andra på lördag, innan det är dags för snöskoter och lokalfest på det. Så på söndag ska det väl vara OK att möblera tv-rummet igen samt sätta upp nya tv-bänken och så, som ännu inte är monterad. Har inte bestämt mig än ifall jag ska skriva med färg någon väggtext eller om jag ska köpa en färdig schablon-text eller om jag helt enkelt skippar texten och drar en dyng-klocka istället. Men har samtidigt ingen större användning av klockan? Det är med för synens skull.. Aja, update senare!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0