Sick of you

Jaha mina kära, kära läsare...  
Kommer chocka er lite grand med att berätta att jag var på styreträning med mitt fotbollslag idag(!!!!)! 2:a gången år 2012, ganska bra ändå? Eller?.. Det var tufft, men har bara mig själv att skylla. Antar jag. 

Hämtade också ut våra studentmössor idag och det var väl ganska kul förutom att jag fått fel sten (fick stil- & trend-sten=rosa/lila istället för handels=röd).. Men ringde ABC-gruppen som  vi beställde ifrån också fixade till det! Jag var ändå inte värst. Becca knäppgök råkade skriva 2011 på sin istället!!! HAHAH dog av garv. Det gjorde min dag. Men det var inga problem det gick att lösa med ABC-gruppen med så allt kommer bli frid och fröjd sen, ha.

Imorgon är det fredag och det betyder i stort sett UF-time. Har bil så det ska bli skönt. Ska också grupp-fota företaget osv. Så blir väl att försöka snygga till sig lite inför morgondagen på Kungsgård. För första gången sedan år ett där ungefär. Skitskola. Efter skolan ska jag dra till City Gross och handla lite åt morsan inför helgen (Richard fyller år imorgon och Sejla på söndag). Därefter bir det ev. en liten tur till Linköping för att kolla på köksbord. Och det kanske ni kan lista ut varför...

bild: somras (2011) när man var försökte göra sig lite snygg en dag


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0