Lördag 11

Har hållt på att röjt och städat här nere hela dagen. Börjar se ljuset så att säga. Behöver bara köra upp lite skit till Rökstorp, damsuga och plocka av byrån ungefär. Perfekt. Efter det ska jag hämta Empan för att fixa henne inför kvällens (dejt) bravader. Hon ska på äventyr åt Linköpingshållet. Så blir nog en tur mot Linköping -> IKEA för mig sen. Kanske droppar av henne där någonstans då med. 

Själv har jag inte konkreta planer för kvällen. Kanske blir utgång med Theo och boysen. Kanske blir Hemma krök. Är egentligen bjuden till Klippan med men känner i princip ingen som ska dit. Har ingen att ens dra dit med? Kul att någon tar tag i det hela och styr upp något men just den här gången känner jag mig lite opepp så här i sista sekund.. Aja, får se vart jag hamnar.. 
Vet förmodligen hur hela kvällen slutar i alla fall. Eller vart. I guess. HOJ




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0