6 – Typ av killar jag faller för

Jaha, inte världens lättaste att bara skriva ut sådär.. Men okej..

Vad som är viktigt för mig är väl mest att karln i fråga kan bjuda på sig själv och har ett gott sinne för humor. Och han får väl inte heller vara för mycket av ett ego. Det är faktiskt ganska viktigt för mig att han inte är. Tycker det är viktigt att man kan förstå varandras känslor osv. bla bla.. Sen lite grejer som är ett plus kan man  väl säga, men samtidigt är det ju dessa grejer som snappar upp intresset från första början, t ex att han ska vara hyffsat händig (och/eller vilja bli!), ett utseende som lockar/attraherar samt ett väl fungerade kontor i kokosnöten. Behöver en kille som är helt OK i matte, så han kan kompletera mig! Och en annan sak som faktisk är viktigt är att han ska vara bra med barn. Om det finns någon tanke om framtid vill säga.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0