4 – Mina mål/drömmar/önskningar

Ja, just nu är mål och önskning nr 1 att bli av med metallskiten. VÄRSTA JAG VET.

För övrigt i livet vill jag väl som alla andra, leva friskt, vara fit, ha gött med pengar osv. Behöver dock också en hädigt och rejäl karl. Någon som kan hjälpa mig göra lite nytta. Ska vara bra med barn. Viktigt. Om han tjänar bra eller utbildar sig för att tjäna bra är det ju ett +. Vill flytta direkt till hus - vill aldrig bo i lägenhet! Vill nog också flytta till Gotland. Så himla mysigt där. Minst ha en sommarstuga där.

Och lite mer kortsiktigt vill jag väl ta studenten,  få en lyckad bal (med klänning OM jag lyckas hitta någon!!), få schysta betyg och resa en massa. Få ett/flera jobb efter studenten så jag kan flytta hemifrån och skaffa mig min vakthund (och kanske en karl med/eller något av dem).
P.S
Några nya tattos, fast det är ju inga önskningar utan det är bara framtid.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0