16 12 12

Igår drog Josse och jag till Linköping för att handla de sista julklapparna. Bland 462729306 människor typ. Jag blev så gott som klar. Men inte helt nöjd.. Men den som väntar på något gott väntar inte för länge?? Visst va?
När vi kom hem skjutsade vi Theo till stan, käkade gott osv. Sen blev det några varv på skotern.

Sitter på MoGård och vill att dagen ska gå så jävla fort.... Var asjobbigt att komma upp ur sängen och asjobbigt och gå ifrån min varma bästa kille. Men vad ska man göra, cash is king ju. När jag kommer hem ska jag duscha snabbt, sen ska jag på lilljul hemma hos Theo och senare ikväll är det typiskt söndagskväll. Bingolotto, Solsidan, mys... Love it!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0