You could have prevented this

Morsning,
Efter att ha spenderat min dag i skolan hämtade jag upp Jessica på hemvägen. Tvinga henne. Stackars, kanske. Så vi drog ner till ICA och köpte hårfärg. Jag ska bli rödhårig. Nej, det ska jag inte. Jessicas hår som ska färgas såklart. Jag min fegis törs mig inte på såntdär. Just nu sitter vi och pluggar lite. Fast jag har väl egentligen inte kommit igång än. Men snart så! När klockan närmar sig 18-hugget ska Jessica sticka hemåt och jag tänkte nog dra upp till Lisa en sväng. Är iofs barnvakt men de klarar sig nog en stund. Jessica är trots allt 11, snart 12 år ju. 

Senare ikväll blir det standard: soffhäng med Empan. Sons. BB. Godnattsaga.

En bild från i sommras på min fina vän Jessica


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0