If nothing really matters then what's the use

Tjena,

Helgen är förb och det är knappt att jag lever för er som har intresset uppe. 
I fredags blev det Borgen med Emelie. Där mötte vi upp Anneli & Sussie med sällskap. Sen kom också brorsan, Ivar och Gunnar. Det var faktiskt riktigt trevligt till slut. Och igår, lördags morse, upp och jobba en heldag på jobbet. Seg men klarade mig. Igår kväll blev det grill och krök hemma i Horken. Hemfärd skedde vid 05-tiden. Och idag? Japp, upp och jobba igen. Haha fyfan var ganska risig idag!! En mild gissning är att det blir nytert nästa helg. Ska ju på ELMIA i Jönkping då. Ska bli kul och jag ska nog köra tror jag.
Nu sitter jag och huttrar och fryser som en galning. Frysit hela dagen. Borde plugga. Men borde också sova en stund innan det är dags för BigBrother........

Bilder från veckan:






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0