Full rulle

Hallå ja,

Har inte hunnit med det här med bloggande nu på sista tiden... Har haft och har ännu fullt upp! Har dessutom gått och skaffat mig ett ytteligare jobb. Ska assistera John, Liz bror. Så nu jävlar blir det dubbelt-dubbelt fullt upp! Men det blir nog bra sen när skolan bara är slut. Och på tal om det så är det fullt upp där med. Orkar inte dra allt ihop för er läsare för det är ändå inget av intresse men skickade i alla fall in uppsats 1 av 2.... Var dock inte riktigt nöjd men vi får väl se.

Börjar ju snart närma sig slutet av min gymnasietid.. Anmälde Theo och mig till balen idag i alla fall. Så nu ska det bara betalas och köpas tyg till klänningen som jag ännu inte gjort. Det SKA dock göras denna vecka. Punkt slut med det. Sen ska man också hitta några schysta skor.  MASSA UTGIFTER - MASSA ATT GÖRA - MASSA JOBB. Allt ska bara tajmas lite fint med. Wish me good luck.

Nu är klockan snart halv ett, nattetid och det är ganska meningslöst att gå och lägga sig för klockan 02 ska jag köra hem Kim från Kimstad... Jätte kul. Skola imorgon.. Avslutar med en bild från förra sommaren. När man var lite brun och halvsnygg hårfärg. GODNATT MINA KÄRA


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0