Balklänning

När jag ändå sitter här och födriver tiden kan jag ju passa på att visa er min fd. balklänning. Eller ja, den är ju ännu min men den är till salu ifall någon som kikar in har intresse av den. Den ligger också ute på Blocket.se om man kommer vilse så kanske man hamnat där.

Har tyvärr inga riktigt bra bilder på den men den är skitfin. Om det inte vore för att jag tröttnar på mina plagg på direkten skulle jag förmodligen kunnat ha haft den på årets bal. Men nu är jag som jag är och den nya är ju i princip redan på ingång. 


Färg: hallonröd
Byst: 83 cm Midja: 70 cm Höft:83 cm

Är själv 167 cm lång (hade klackar till på ca 9-10 cm till) och har vanligtvis storleken 36/S. Klänningen har smala axelband och är en tightare modell upptill och har ett vidare avslut nedåt. Plats för underkjol finns om så önskas. Ett oanvänt midjeband i samma material och färg ingår dessutom. OBS! Det går ju självklart att sy upp/sy in den yttligare vid behov.

Får väl också dra till med att priset kan diskuteras vid snabb affär!
Det börjar ju som sagt närma sig bal-tider.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0