Pump it

Godmorgon världen!

Sorry for bad update, men appjäveln som inte vill..

Igår blev det chillfredag, först gym med Josse och Fredrik sen hem, Josse och jag tröck i oss lite pizza i hopp om ersättning för vår träning. Vill ju inte tappa hull! Sen kom massa grabbar till oss. Och Emelie. Vi mös med TV-häng och Myran hade med sig lille Sickan som mös på mina ben all night long. Se bild.

Sitter på Medly i Finspång med Josse nu, precis tränat klart så väntar på morsan och farsan som är på kalas med Sejla i äventyrsbadet. Känns jävligt bra att ha tränat så här på morgonen. Redo för en ny dag med..... KAPTEN RÖD i Blacka!! Kommer bli fettttt. Får se om det blir krogen eller hemmafest efter sen.

Hinner jag blir det en uppdatering på kvällens klädkod!



Kommentarer
JESSICA

jag saknar dig. <3

2011-11-05 @ 14:51:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0