Old times

Sitter vaken (börjar 10 idag) och dricker lite te framför datorn innan det bär av till skolan. Känns som förr, typ i ettan och kanske början av tvåan. Gjorde jämt det då. Lämnade ett avtryck i bloggen osv.

Det är grått och regnigt ute idag. Man blir ju inte så glad precis. Efter skolan ska jag till körskolan och köra lite. Var ett tag sedan nu.. Sen ska jag till Finspång som varje tisdag, fast ska inte träna :( :( :( därför jag inte hinner då min kusin Almina fyller 10 år idag och det ska såklart firas! Och så vill man gärna hinna med en solning för veckan med. Får se vad tiden räcker till!

Start på praktisk lektion manicure idag med. Spännande!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0