LOVE LIFE ... Eller??

Så var det söndag och lovets sista dag. Kapten Röd vad skitbra igår! Synd att det inte hände något kul efter det så att man i princip drog hem och sov istället (efter en tur till Becca och sen en sväng med Anton till stan för att konsumera lite krubb).

Idag är det som sagt söndag och jag har haft fullt upp som i vanlig ordning. Jag har fortfarande fullt upp. Egentligen inte ens tid att blogga men kan inte koncentrera mig på plugget som jag nu behöver göra när det bara är en kvart kvar tills det är dags att dra på träning! Min första träning sedan i våras?? Okej några undantag i höstas men det var så lite så det räknas knappt. Synd att man ska vara sjuk nu bara. Hostar och är hes.....  L O V E   L I F E



bild från tidiga hösten 2011


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0