Krasch - som vanligt

Sitter i skolans bibliotek med Amanda och pluggar
lite inför kommande handelsprov - marknadsföring.
Vips som det var för några minuter sedan så dog varenda jävla dator och mer eller mindre alla dokument försvann eller gick inte att återskapas - SOM VANLIGT!! Trött på skiten. Att dokument bara försvinner/stängs ner utan att kunna återskapas till 100 % sker flera gånger i veckan på våran skola. Inte konstigt att man blir trött på skiten och bröjar tappa hoppet. Fick skitbetyg på senaste inlämningen i religion med. Har så jävla mycket nu fattar inte hur jag ska hinna..... Måste prioritera något. Körkort .... Eller skola.....?? Båda funkar inte.

Och fotbollsträningarna blir jämt kaos med. Kan aldrig gå. Alltid är det något. Nu har jag inga skor - varit på jakt efter ett par bra ett tag, och när man äntligen hittar något så är de givetvis slut i min storlek fram till våren. VÄRT................




För att försöka vända på leken och se något halvkul så saknar jag sommaren förjävla mycket. Visst, jag lever än - ingen snö och slask ute, men tänk så himla bra man hade det i sommras trots vissa omständigheter. Man kunde leva lite. När det passade drog man på en kvart till Kimstad och vidare till Varamon, helt utan förvarning. När det passade kunde man ha dragit och tältat (fast passade inte med grabbarna grus som skulle med) liksom att dra till Regna och dansa.
Längtar till våren och sommaren. Kunna avsluta och göra klart mina studier. Gå på bal och studentfester och bara känna aldrig mer skola (tills jag vet vad jag vill bli).



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0