Forever is to long

Inläggen igår blev lite konstiga, men allt det pga. bloggappen. Här försöker man vara lite smidig och blogga från mobilen och hålla bloggen fräsch och uppdaterad. Men icke. Eller jo, fast det blir sällan bra ju. Blir tusen gången bättre från datorn.

Sitter i skolan nu och bara känner... HÄRLIGA MÅNDAG. Eller?? Nja..  Skulle helst vilja dra hem men har naturkunskapsprov sista lektionen så kan inte dra. Vill inte i alla fall, vill få det överstörkat. Känns som att jag har tillräckligt att göra ändå nu. Skulle behöva sitta hemma i 3 dagar och bara plugga non'stop.

Veckan passerar väl som i vanlig ordning:
måndag - plugg och stall. Hoppas på att jag hinner löpa/ut och gå ikväll. Behövs!
tisdag - slutar 12.10, hem och käka och packa väskan för att bege mig mot äggskallebyn och träna med Josse. Slagga hos Marina.
onsdag: plugga, plugga, rida, plugga...
torsdag: plugga, träna styrka med fotbollen, plugga
fredag: VARVA NER och vara barnvakt åt Ester


Jappjapp, och lördag-söndag är ännu oplanerad så vitt jag vet.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0