Chockad

Idag kan det ha hänt en sak som riktigt riktigt chockat mig för första gången på länge. En häst i vårt stall, Basse, har idag avlidit då han blev påkörd av en timmerbil ute på vägen. Staketet hade gått sönder och Basse hade gått ut. Kan verkligen inte fatta att det hänt. Tänker så himla mycket på ägaren till hästen, Bella. Har tänkt på henne hela dagen sedan jag fick höra. Har bitit mig i läppen ett x-antal gånger idag för att hålla tillbaka tårarna. På väg till Finspång efter bilskolan satt jag nästan själv på bussen. Då släppte allt. Blev så oerhört ledsen och jag för första gången på dagen tillät mig själv att verkligen tänka på det. Hade det varit min häst, Svadde, vilket det lika gärna kunnat varit (de delade hage) vet jag inte ens vad jag hade gjort... Kan inte ens tänka på det utan att bryta ihop. Och sen tänker jag på Bella igen. Så fortsätter man vara ledsen. Så himla overkligt allt...

http://bellabodelsson.blogg.se

Många extra kramar till dig idag Bella. Och många, många kramar.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0