Är det inte sjukt, så säg?

Söndag och den vanliga söndagsångesten är på plats.
Vad som kan kännas lite lite lite bra just nu är att det snart är torsdag. 

Var  på Bodaborg med laget igår. Det var skitkul men allt det roliga lämnade sina spår, så väl synliga som osynliga. Har allt från träningsvärk i hela överkroppen till blåmärken och bulor var stans! Efter Bb så hoppade jag av och hjälpte hos Emelie i Blacka som var barnvakt åt lillkusinen Agnes, 2 år. Det var mysigt!

Idag skippade jag fotbollsträningen pga. att jag ännu inte införskaffat mig några nya dojor - men det ska det snart bli ändring på. Nästa helg ska jag köpa mig ett par nya så att man kan bli en del av laget igen hehe... 
Så, istället följde jag med brorsan till Vadstena och köpte/bytte bil av en ganska så helt okej snygg kille. Ångrar inte att jag följde med! Som bonus så verkade han också ganska så helt okej trevlig och CHARMIG också! Ska börja följa med my broe lite oftare så kanske man kan få någon fisk på kroken hehehehe. he. he.

Nu sitter jag med körkortsteorin och bara villllllll bli klar med skiten mest av allt nu!! Orkar inte hålla på med detta mer. Vill bli klar och gå vidare. Vill kunna fokusera lite på skolan och få något hyfsat betyg för en gångs skull... Inte låta körkortet störa

Vart tog sommaren vägen?? Längtar redan till sommaren igen.
Vill inte ha blåst, regn och kyla. Och snart snö...


Kommentarer
saris

lite yr i bollen efter speed kanske? hahah

2011-11-22 @ 20:46:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0