Vin och brudar

Lördagskvällen spenderades med mina mysiga flickisar.
Fniss och prat som vanligt. Lite planering inför nästa helg med. Minneskonserten då ju. Taggar ihjäl. Ska dock till Holland dagen där på, så risken finns att jag kommer ta det lite halv lugnt.....(...) Meeeeen å andra sidan har jag några timmars flyg- och tågresa på mig att hinna återhämta mig. Det blir nog bra. 
Skulle väldigt gärna vilja lägga ut bilder på bruttisarna från ikväll med de är ju så oseriösa och larviga, och det blir det ett jääävla liv (Sara) när man publicerar något........
Imorgon är det match. Hemma.



P.S
Var och såg Fast5 med Jensa igår. Sjukt bra, rekommenderas!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0