Låt oss spola tiden tillbaka

Som ni säkert märkt har slackat lite skapligt med uppdateringen nu på siston'e.
Har för det första inte haft tid, sen har jag bara inte orkat heller. Inget vettigt att uppdatera om. Gjorde några icke betydelsefulla köp förr-förra helgen + tisdagen därpå. Inget märkvärdigt. Cardigans, underkläder. Ja, ungefär det. Just det, var också på Ullared, Gekås någon dag där med. Men vad som köptes in minns jag inte ens längre. Och idag rå:

Praktik idag, så som vanligt är det något som hånkar på mig hem. Dagens nyisar blev ett par jeansshorts från ungdom samt en tubklänning, också den från ungdom - som jag tänkt ha på Saras student. Om jag inte hittar något bättre förstås.. Blev också lite småskit som make-uppenslar, parfym.

Skulle lätt kunna vara på H&M mer än 50% av min skoltid. Sjukt värt, särskilt med Elin där. Den bruttan var dock inte där idag pga. utlandsresa till NEW YORK. Inte avis eller så, nejnej... 

.. och på torsdag ska jag kanske göra något kul. Det återstår att se.
Kommer i så fall med uppdatering.
Antar jag.

Tjena Barcelona, Tjena Wembley ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0