Softa potatis


Idag ska jag bara ta det lugnt och softa potatis för jag min jävla klant glömde svenskahäftet i skolan som vi har 4 h-uppsats på imorgon. Great.
BRA JENNYYYYY.


Hur som.. Håller på.. Eller ska mer eller mindre börja städa av lite här nu. Imorgon blir det brudar @ my place.  Hell yeah. Brudar på en tcf, hur bra kan det bli egentligen? 
Mamma och jag bestämde också färg till trappan, dörrarna och tv-rummet här nere idag. Så, nu ska vi bara komma iväg och köpa färgen med.. Eller tapeter eller vad det blir på väggarna. Men tror jag ska måla, för ska ha en väggtext sen med så.. Kommer lägga upp före och efter-bilder sen när vi väl är igång med det.
Wish me good luck!




Kommentarer
Stina

eyh potato, saknar dig! :)

2011-03-22 @ 10:49:10
URL: http://stinaaman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0