If you

TJENA DÅLIG UPPDATERING!
Har varken haft tid eller lust för bloggen de senasrte dagarna, men kan berätta lite om min helg. Fredagen spenderade jag i Blacka hos Becca på lite partaj (för bilder se: http://smilesunshiine.blogg.se/). Och lördagen spenderades här hemma. Helt ensam i lugn och ro. Eller? Haha aevars! Blev fullt ös, runt 40 pers!! Har tyvärr inga bilder då jag inte minns vem som hade kameran som det fotades med.. Så har inte kunnat få tag på några bilder, men det kanske kommer i efterhand sen hehe.

Skolan har dragit igång och allt är sig likt. Matteprov imorgon. Önska mig lycka till.
För övrigt har jag ju missat lite av "dagsuppgifterna" här på bloggen men tar ifatt dem nu eller fortsätter nu ifrån där jag slutade.

Förresten, ska på maskerad med Hollywood-tema i helgen. Förslag?



Kommentarer
heidi

hej! jätte kul i lördags ! tack för att jag fick komma :)

2011-03-03 @ 18:53:28
URL: http://unknownemergency.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0